Co z tym problemem zrobić ?

Autor: Michal S. (szipluk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 19:31:27 MET

Otrzymałem list z takowej instytucji:

Motion Picture Association
Woridwide Internet Enforcement
15503 Ventura Boulevard
Encino, CA 91436

Ponieważ jestem administratorem nie wjelkiej sieci ok 300userow i firma w
której pracuje świadczy usługi dostępu do internetu,
z wjadomych powodów jestem świadom że ktoś z urzytkowników taki proceder
może prowadzić.
Jak do tej pory nie interesowałem sie kożystaniem moich urzytkowników z
programów p2p, czy powinienem ?

Mail ten dotyczy "Nieuprawnionej dystrybucji produkcji kinowych obletych
prawami autorskimi" itp.
Są wnim teksty dotyczących ustaw itp.

Czy ktoś z was spodkał się z takim mailem ?

Michal Sz.