Re: Co z tym problemem zrobić ?

Autor: mlopaci (mlopaci_at_netscape.net)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 08:58:44 MET

> odpisałem że nie ma żadnego prawa które mi pozwala kasować cudze rzeczy
> bez nakazu prokuratury, żeby podali konkrety, pisali maile zgodnie z
> normami (tekst) i że w razie czego udostępnie personalia osoby która to
> robi jak mi podadzą dokładnie adres.

Jeśli podasz im dane osoby prywatnej to naruszysz ustawę o ochronie
danych osobowych. Takie dane możesz udostępnić tylko organom ścigania.
Dodatkowo możesz ich poprosić o podanie podstawy do reprezentowania na
terytorium Polski właściciela praw autorskich do tego filmu - moim
zdaniem w rozumieniu polskiego prawa takie listy może wysłać tylko
właściciel filmu, jego pełnomocnik lub organizacja zbiorowego
zarządzania np. ZAIKS.