Re: Co z tym problemem zrobić ?

Autor: Michal S. (szipluk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 21:35:05 MET

> Tiaaa stad pewnie wiekszosc trafia do nas zamist do klientow :) Ostatnio
> tez dostalismy kilka razy
> i odsylamy do wlasciwego klienta a wlasciwa jednostka grozi palcem :) o
ile
> jest klauzula w umowie.

Problem jest taki że podają iz na moim serverze jest strona która udostępnia
tego typu pliki,
aż się przestraszyłem że nic otym niewjem i zacząłem podejżewać włamanie.
Ale po głębokim przeszukaniu dysku i konfiguracji httpd nic niema, raczej na
100%
Nie wykluczam że ktoś załozył sobje strone gdzies w sieci i zarządza nią
maskowanym adresem mojuego serwera,
tylko tak mozna to wytłumaczyć.
Ale problem jest i chce go jakoś rozwiązac.

Michał Sz.