Re: Co z tym problemem zrobić ?

Autor: Michal S. (szipluk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 21:49:06 MET

Z tego zo widze jest to standardowy mail, podaja w nim oczywiście nazwe
filmu i szczególy jak temu zapobjec.
Ale podają również że jest on na moim serwerze co dziwne raczej go tam niema
i tu mnie gryzie, dlaczego
tak piszą. Oczywiście nie podali URL-a do tej strony wjęc nie moge sprawdzić
ani namieżyć cokolwiek.
Wjęc odpisałem im że nie posiadam strony która umozliwja sciaganie plików
jakichkolwiek
Będę czekał na odpowiedz która z waszej wypowjedzie nigdy nie nadejdzie.

Dzięki za wszystkie odpowiedzi i czepjanie się mojej ortografi.

Michal Sz.