Re: upadło?ć WP

Autor: Andrzej P. Wozniak (usher_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 14:38:04 MET

Osoba podpisana jako richie <urip_at_poczta.wp.pl> w artykule
<news:b8ib40paq7dhe02svv09sndks0fv0vlebj_at_4ax.com> pisze:
> A to fajnie. Wczoraj odświeżyłem sobie zasady(http://netykieta.prv.pl)
> i cieszę się że żyje w pełnej z nimi zgodzie.

Będziesz żył, jeśli potrafisz wskazać, gdzie tam jest napisane o grupach
dyskusyjnych. Skup się - o *grupach*, nie o e-mailach, komunikatorach czy
forach.

A może coś Ci mówi taki nagłówek, żartownisiu:

Mini Netykieta grup news i list dyskusyjnych
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych       No.1  http://www.dbf.pl/faq/