Re: upadło?ć WP

Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_[nospam.)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 12:25:28 MET

Uzytkownik: richie <urip_at_poczta.wp.pl> napisal:

> Innymi słowy, jeśli podpiszesz się ksywą to jesteś anonim, a jeśli
> imieniem i nazwiskiem to już nie?
> Dobra, tok tego rozumowania wgniótł mnie w ziemię tak mocno że aż

A czy kogoś interesuje tutaj twój tok rozumowania ? Są zasady do których
powinno się stosować ale jak widać są elementy takie jak ty które się nie
stosują. Nie chcesz się podpisać albo piszesz bzdury to twoja sprawa.
Świadczy to tylko o tobie. Zresztą rób jak uważasz Panie
Brzeczyszczykiweicz.

:)

--
Jaroslaw Druzbinski
art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania