Re: upadło?ć WP

Autor: richie (urip_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 12:00:14 MET

On Tue, 2 Mar 2004 00:39:02 +0100, "Jaroslaw Druzbinski"
<comnet@[nospam.]cn.net.pl> wrote:

>Netykiete znajdziesz tutaj: http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html a
>chodzi mi o to cyt.: "Listy powinny być zawsze podpisywane prawdziwym
>imieniem i nazwiskiem ich autora. Przesyłki anonimowe często traktowane są
>po prostu jako mało poważne, mogą byc także w pewnych okolicznościach
>automatycznie odrzucane"

Buahahahahaha :))) ROTFL
Innymi słowy, jeśli podpiszesz się ksywą to jesteś anonim, a jeśli
imieniem i nazwiskiem to już nie?
Dobra, tok tego rozumowania wgniótł mnie w ziemię tak mocno że aż
postanowiłem się dziś podpisać.

Z poważaniem,

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz