Re: NETIA ADSL

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 18:58:36 MET

Nastał nam piękny 26 luty 2004 roku,
kiedy to jarek posłał(a) w świat wiadomość
<14439-1077833834_at_host1.net81.citysat.com.pl>

> Prawda jest taka, że dla większości telefon stacjonarny to nie potrzebny
> gadżet, który niebawem posiadać będą wyłącznie skazani na neostrade oraz
> dialup-a. Natomiast bez kablówki... :)

Natomiast bez talerza...
Na co komu kablówka wykastrowana z programów.
Czyżbyś o niczym nie słyszał? Oj, ubyło programów.
A jak abonenci UPC ślicznie klęli, kiedy przed Mundialem wyłaczono
niemieckie niekodowane stacje. A jaki bym na rynku TV-Sat nastąpił... ;-)

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,