Re: NETIA ADSL

Autor: mlopaci (mlopaci_at_netscape.net)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 09:16:37 MET

Dariusz K. Ladziak wrote:

> Akurat tu sie mylisz. Tym razem (zjawisko nietypowe ale i im moze sie
> zdazyc...) TPSA ma racje - nie da sie na linii ISDN (czyli z definicji
> cyfrowej juz) postawic ADSL - po prostu pasmo wykorzysttywane w
> transmisji ISDN i pasmo ADSL zachodza na siebie...

Nie myle się. Do ADSL over ISDN potrzebny jest inny sprzęt. Specyfikacje:
- ETSI 101-388 v1.2.1 ADSL over ISDN
- Annex B ITU ADSL over ISDN support
- ITU G.992.1, Annex B (ADSL/ISDN)
- UR-2 Specification (Deutsche Telekom

> A z "wykupieniem" abonamentu analogowego - przeciez mozesz nie tyle
> wykupic kolejny abonament co zdegradowac (oczywiscie tracac wniesiona
> oplate instalacyjna) abonament ISDN do analogowego. Dwoch linii miec
> nie musisz - nie ma zakazu rezygnacji z dotychczas swiadczonych uslug.
> Zastanow sie po co ci ISDN - czy faktycznie korzystasz z jego
> mozliwosci poza transmisja danych bo jesli nie to mze rzeczywiscie
> pojedyncze analogowe lacze telefoniczne plus cyfrowe lacze ADSL na tym
> samym drucie bedzie lepiej zaspokajalo twoje potrzeby?

Zapłaciłem ok. 1000zł za instalację, zapłaciłem sporo za telefon ISDN, a
teraz mam z tego zrezygnować tylko dlatego, że TP nie potrafi wprowadzić
Neostrady do systemu bilingowego jeśli nie ma wykupionego abonamentu?