Re: NETIA ADSL

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 15:20:25 MET

Nastał nam piękny 25 luty 2004 roku,
kiedy to Pawel Sikora posłał(a) w świat wiadomość
<c1j8qq$5kr$1_at_news.polbox.pl>

> A to nie ma zwiazku z tematem bo wynika z opracowanej skalowalnosci uslugi
> - myslisz ze stawiaja koncentrator w szafce pod blokiem.?
W temacie mamy Netia ADSL.
Czemu Netia nie miałaby też instalować swej usługi w takich blokach?

> To ja Ci dopowiem - NetiADSL bedzie najpierw tam gdzie glod jest
> najwiekszy.
Do tej pory było wręcz przeciwnie.

> Ale jak juz masz obok miedz z Netii to przedzej niz
> pozniej ADSL bedziesz mogl dostac.
Prędzej *czy* później? Oto jest pytanie.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,