Re: NETIA ADSL

Autor: richie (urip_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 23:08:49 MET

On Wed, 25 Feb 2004 22:18:02 +0100, Janusz - Vahanara
<vahanara_at_olimp.gapp.pl> wrote:

>Wychodzi na to, że FT płacił za coś (skarbowi państwa), co teraz musiałby
>nieodpłatnie udostępnić konkurencji, np. takim firmom jak GTS, Crowley czy
>Energis?

Bingo!!! Poprzez np. dotacje w postaci zwolnień od podatków. I to tak
długo aż nie można by było mówić o jako-takiej konkurencji na rynku.
Ale ponieważ dziura w naszym budżecie tradycyjnie nie ma dna i nikt
nawet złudzeń nie miał że coś takiego nastąpi toteż nasze państwo
powinno _przynajmniej_ konsekwentnie patrzeć tpsa na rączki i - w
majestacie istniejącego prawa - bezwzględnie tępić jej manewry
wykorzystujące monopol na rynku.
Nie podoba mi się to co tpsa robi, ale jestem w stanie to zrozumieć.
Wszak przedsiębiorstwa są po to aby przynosiły maksymalne zyski.
Problem jest w tym że tpsie pozwala się na zdecydowanie zbyt wiele, a
że ona to wykorzystuje.. no cóż, jeśli by tego nie robiła to byłoby to
wręcz prozaiczne frajerstwo.

richie

--
Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.