Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 21:54:56 MET

Nastał nam piękny 25 luty 2004 roku,
kiedy to Bartlomiej Korupczynski posłał(a) w świat wiadomość
<Xns949ACE5F1B24bartelklolikorg_at_217.17.34.34>

> _nie_umo?liwia?_korzystania_z_Us?ugi_innym_podmiotom_poza_Lokalem_bez
> _zgody_TP,
W kablówkach/osiedlówkach nie możesz nie tylko w domu jednocześnie
podłączyć drugiego komputera bez dodatkowych opłat. Nie możesz nawet - bez
zabawy ze zmianą MAC adresu - wpiąć zamiennie innego.
(...)

> Na dynamicznym IP? (tylko nie wciskaj pomyslow typu dyndns).
Kilkadziesiąt złotych więcej kosztuje DSL.

> Moze nie jest to w istocie zabranianie, ale utrudnianie napewno.
Rozróżniasz utrudnienie i No-IP od chorych regulaminów adminów tropiących
każdy pakiet lecący z i do mojego komputera.
BTW prościej obejść zmienne raz na dwa dni IP niż wykastrowany TTL.

> Nadajesz sie na ich rzecznika prasowego - wciskasz kit rownie
> profesjonalnie jak Krystyna Cz.
Ty też się starasz, ale jak widać po doborze argumentów, nie bardzo ci to
wychodzi. :-p

BTW, to już druga taka propozycja w tych wątkach.
Gdybym tylko gębę miał bardziej w TV opatrzoną, to może byś się doczekał...
;-D NMSP

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,