Re: Ankieta - praca doktorska - ogromna prośba

Autor: ZD (Zbigniew_at_Daleczko.com)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 22:51:12 MET

Agnieszka wrote:

> Witam,
>
> Mam ogromną prośbę do wszystkich internautów dobrej woli :-)
> Piszę pracę doktorską na temat reklamy internetowej w Polsce
> (najogólniej mówiąc), nastawienia internautów do tego typu reklamy i
> stopnia znajomości form reklamy obowiązujących w polskim Internecie.
> O ile znajdziecie trochę czasu bardzo Was proszę o wypełnienie
> krótkiej ankiety na temat sposobu korzystania z Internetu oraz
> nastawienia do reklamy internetowej i tradycyjnej.
> Będę Wam bardzo wdzięczna za pomoc. Wypełnioną ankietę proszę odesłać
> na adres:
> [...]
Mam pytania.
Dlaczego ankieta jest zrobiona nieprofesjonalnie ?

a)Na UJ nie uczą HTML-a , PHP-a ani JavaScripta
b)Na Wydziale ZiKS nie ma profesjonalistów którzy oceniających ankiety
c)nie jest to praca doktorska tylko zaliczeniowa ze statystyki

Sugerowana odpowiedź to A B i C

Ankieta nie jest wystawiona w Internecie:

a)bo UJ nie ma komputera
b)bo na moim wydziale nie ma dostępu do komputera
c)bo nie wiem co to jest komputer i do czego służą strony www

Czy SPAM wysyła Pani :

a) kilka razy dziennie
b) raz dziennie
c) tylko raz w tygodniu

Co Pani sądzi o statystyce matematycznej ?

a)nie istnieje
b)to utopia
c)na UJ nikt takimi głupstwami się nie zajmuje mając tytuł dr

Wobec niepełnosprawnych(niedorozwiniętych studentów na UJ kary fizyczne
stosuje się:

a.codziennie
b.tylko w poniedziałki
c.nie mam zdania

W ankiecie zastosuje pani test:
a. chi kwadrat
b. T - Studenta
c. Durbina-Watsona
d.wszystkie trzy testy i wiele wiele innych

Od odpowiedzi na tę ankietę zależą moje i nie tylko moje odpowiedzi

Pozdrawiam
ZD