Re: TPNET - POL34

Autor: 7z9 (nilrem22_at_poczta.usun-to.onet.i-to-tez.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 00:12:45 MET

Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl) napisal(a) niegdys w
wiadomosci:

> Nastal nam piekny 25 luty 2004 roku,
> kiedy to Bartlomiej Korupczynski poslal(a) w świat wiadomośc
> <Xns949ACE5F1B24bartelklolikorg_at_217.17.34.34>

> W kablówkach/osiedlówkach nie mozesz nie tylko w domu jednocześnie
> podlączyc drugiego komputera bez dodatkowych oplat. Nie mozesz
> nawet - bez zabawy ze zmianą MAC adresu - wpiąc zamiennie innego.
> (...)

Nie w kazdej. Jak juz napisalem ponizej - u mnie na osiedlu firma
problemow nie robi (z dzieleniem w domu).

> Kilkadziesiąt zlotych wiecej kosztuje DSL.

Ale mowiles o Neostradzie a nie InternetDSL, wiec IDSL nie ma tu nic
do rzeczy. Rownie dobrze mozna sobie operatora zmienic, bo daje
inne/lepsze/tansze uslugi.

> Rozrózniasz utrudnienie i No-IP od chorych regulaminów adminów
> tropiących kazdy pakiet lecący z i do mojego komputera.
> BTW prościej obejśc zmienne raz na dwa dni IP niz wykastrowany
> TTL.

Zalezy z czyjego punktu widzenia. Mi byloby duzo prosciej obejsc TTL
akurat.

> Ty tez sie starasz, ale jak widac po doborze argumentów, nie
> bardzo ci to wychodzi. :-p

Ze niby ja chce zostac rzecznikiem TPSA??

> BTW, to juz druga taka propozycja w tych wątkach.
> Gdybym tylko gebe mial bardziej w TV opatrzoną, to moze byś sie
> doczekal... ;-D NMSP

Zacznij w radio...