Re: NETIA ADSL

Autor: M.Tankard (tankard_at_g-zeta.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 21:28:17 MET

Wed, 25 Feb 2004 10:59:37 +0100, na pl.internet.polip, Zbigniew Sikora
napisał(a):

> Michał, proszę, nie twórzcie tutaj razem z Vaharą jakiejś wirtualnej
> rzeczywistości...
> Wiesz doskonale, że w kwestii ostatniej mili TP SA jest praktycznie
> monopolistą. I wiesz doskonale dlaczego nie dzierżawi pętli lokalnej na
> normalnych zasadach. Wiesz ? Odnoszę wrażenie, że wiesz, tylko uprawiasz
> niepotrzebną propagandę. Jeśli chcesz, to możemy zająć się roztrząsaniem
> zagadnień zwiazanych z kosztami pętli lokalnej, a ceną jej dzierżawy,
> wysokością abonamentu telefonicznego i abonamentem za usługę Neostrada.
> [...]

To nie jest wirtualna rzeczywistość - tepsa jak kazda firma dba o swój
zysk, to chyba normalne - co w tym złego ?.
Jeżeli opłacałoby się im to by pewnie dzierżawili by kanalizację, pętle
lokalne etc. Ktoś zrobił dużego byka sprzedając tepsę w całości i teraz
odkręcenie tego będzie po pierwsze niesprawiedliwe - bo w końcu państwo to
sprzedało a po drugie trudne ze względów formalno-prawnych.

--
Michał