Re: TPNET - POL34

Autor: jarusWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 25 Feb 2004 - 13:51:45 MET

> Powtorze pytanie. Jesli dostawca tresci ma swoja siedzibe w Szwecji lub
> USA i kupuje lacze do internetu do Telii placac za to kwote X moze bez
> ograniczen wysylac dane do TPNETu. Jesli dostawca tresci ma siedzibe w
> PL i kupuje lacze do interentu od tej samej Telii, to zakladasz mu filtr
>  blokujacy dostep do TPNET i przedstawiasz mu oferte na dostep do TPNET
> za 5*X.
> Pytania
> 1) Dlaczego ograniczasz ruch krajowych AS'ow kierowany przez lacze
> zagraniczne; Czy czyms sie rozni 1Mb/s ruchu z google od 1 Mb/s ruchu z
> [...]

Drogi Panie Konradzie.

Wszyscy czekamy na odpowiedz na powyzej poruszane zagadnienia.
Licze, ze po przeczytaniu powyzszego przeprowadzil Pan, jak sam Pan radzil
zainteresowanym, "eksperyment myślowy" i podzieli sie Pan swoimi wnioskami na
grupie. Szczegolnie, ze watek odbiegal momentami znacznie od zasadniczego
tematu, ktorym sa wlasnie Pana odpowiedzi na powyzsze.