Re: TPNET - POL34

Autor: ROBBO 2 (robbo2k_at_op.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 11:45:25 MET

> Żadna podobna zawierucha nie spotkała rynku "ostatniej mili Internetowej".
> Cały czas zakopanie kabla do Kowalskiego kosztuje tyle samo albo i drożej.
> W segmencie Tier-2 ceny więc spadają (w TPNET też) ale nie tak szybko.

A mi sie wydaje ze mowimy o cenach za lacza miedzyoperatorskie a nie o
zadnej ostatniej mili ?
Chyba ze sadzisz ze kopiecie kable do MANow. Czy na Pieknej przciagniecie
kabla z szafy do szafy
stanowi jakis problem ? Bo firma X miala z tym powazne problemy. na Piekna
ma swoj wlasny kabel i jakos rabatu nie widzialem stad i lacze do Polpak
poszla do kosza mimo ze w tym samym miejscu jest do innego opreatora.