traceroute z tpnetu, netii etc.

Autor: eik wek (wylaczyli_at_mi.serwer.chwilowo.pacany.jedne)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 01:27:27 MET

Witam,

czy istnieja strony w tpnet, lub netii (tudziez na serwerach ich klientów)
z których mozna wykonac traceroute na wskazany IP?
w GTS jest taka mozliwosc przez strone http://visualroute.ipartners.pl

ale akurat routing do mnie (pol34) z GTSm czy Atman mnie niezbyt interesuje,
bo... wiem, ze na pewno bedzie OK... :)

bardziej by mi zalezalo na dostepnych podobnych narzedziach którymi moge
zbadac sciezke tpnet->pol34 albo inetia->pol34 - bowiem te firmy - a zwlaszcza
tpnet, lubia zaskakiwac i robic przykre niespodzianki.
ilekroc chce wiedziec, jaka na dany dzien dziwna sciezke dla pakietow do mnie
wybrala tepsa, musze szukac np. na ircu obcych ludzi z tepsy i prosic ich
o przysluge pt. 'zrób traceroute do mnie', bo tak sie sklada, ze wiekszosc
znajomych omija uslugi typu neo/sdi z daleka, a przeciez nie bede prosil
o wykonanie tracerouta wlasnych klientów ;) (z których z kolei masa to
wlasnie uzytkownicy neo/sdi)