Re: traceroute z tpnetu, netii etc.

Autor: kamil kapturkiewicz (horizn_at_wytnij.wp.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 11:55:16 MET

eik wek wrote:
> Witam,
>
> czy istnieja strony w tpnet, lub netii (tudziez na serwerach ich klientów)
> z których mozna wykonac traceroute na wskazany IP?
> w GTS jest taka mozliwosc przez strone http://visualroute.ipartners.pl
>
> ale akurat routing do mnie (pol34) z GTSm czy Atman mnie niezbyt interesuje,
> bo... wiem, ze na pewno bedzie OK... :)
>
> bardziej by mi zalezalo na dostepnych podobnych narzedziach którymi moge
> zbadac sciezke tpnet->pol34 albo inetia->pol34 - bowiem te firmy - a zwlaszcza
> tpnet, lubia zaskakiwac i robic przykre niespodzianki.
[...]

wyglada tak:

http://neozdrada.pl/~horizn/gdansk.jpg
http://neozdrada.pl/~horizn/bialystok.jpg
http://neozdrada.pl/~horizn/wroclaw.jpg
http://neozdrada.pl/~horizn/warszawa.jpg
http://neozdrada.pl/~horizn/krakow.jpg
http://neozdrada.pl/~horizn/poznan.jpg
http://neozdrada.pl/~horizn/lublin.jpg

raczej nie ma powodow by marudzic chociaz mogliby cos zrobic z bramka do
lublina choc pokazuje niskie pingi to transferami nie zaskakuje, w dzien
max 10-20kb/s w analogicznym czasie z polpaku mam ok. 100kb/s. reszta ok

pozdrawiam.