Re: VAT na Internet

Autor: Paul (paul1981_at_ANIHILUJ_TO.interia.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 02:10:26 MET

On Sun, 22 Feb 2004 23:24:31 +0000 (UTC), Przemysław 'Repcio' Gubernat
<Przemyslaw_at_Gubernat.com.invalid> wrote:

>Wczoraj miałem szkolenie z prowadzenia działalno?ci gospodarczej, akurat
>t? sesję prowadził mecenas zajmuj?cy się KP/KC/KSH a przy okazji VAT... co
>jest smutne Polsce.... każdy się wykręca Dyrektywami UE... natomiast
>dyrektywa jest wskazówk?.. nie nakazem.

 Mecenas? Moze lepiej by bylo by zostal przy prawie polskim. Nawet nie
chce mi sie wytaczac argumentow (ze traktat, ze naruszenie prawa, ze
kara w drugiej fazie, ze czasem groza reguly bezposredniej
skutecznosci [sprawa marshall] ze czasem reguly posredniej
skutecznosci [sprawa marleasing], ze czasem odpowiedzialnosc finansowa
[sprawa francovich, faccini dori], ze milion innych rzeczy).

 JEJJ...! MECENAS POWIEDZIAL...?! Rece opadaja. Ponizej kolan. To tak
jakby ktos powiedzial ze "5+5=11 i basta". Niech zyja samorzady
adwokackie. hip hip hurra.

Paul
"...Look at the Latvian's attitude. They even hate asparagus.
 'Falck Apsargs' Who has something against asparagus?..." J.K.