Re: TPNET - POL34

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 19:56:57 MET

Janusz - Vahanara <vahanara_at_olimp.gapp.pl> wrote:
> Kiedy dojdzie jeszcze kilka setek tysięcy Neostrad to TP będzie mogła
> powiedzieć o sobie: Jam jest polski Internet.

... a mi to wisi. Dopóki TPSA nie będzie przycinała moich IP na łączu
zagranicznym, to będę wychodził tak, jak jest taniej. Jak będzie taniej
podłączyć się do TPSA bezpośrednio, to się podepnę. Jak nie, to będzie
biegało przez zagranicę.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)