Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 18:24:32 MET

Nastał nam piękny 21 luty 2004 roku,
kiedy to Andrzej Resztak posłał(a) w świat wiadomość
<c18nb0$d3r$1_at_news.lublin.pl>

> Poniewaz dostaję pytania od zdezorientowanych użytkowników czy to prawda,
> to prostuję tutaj. Nie, to nieprawda. To TPSA wycinała(degradowała)
> ruch komercyjny i edukacyjny z LubMANu.
http://www.bg.umcs.lublin.pl/lubman.htm
"Sieci akademickie zaczęły wykorzystywać fakt bezpłatnego, bezumownego
dostępu do internetu TP, przesyłając dodatkowo ruch komercyjny".

"Zagwarantowanie sieci Lubman i innym sieciom akademickim, które poza
ruchem naukowym generują także duży ruch komercyjny, może się odbyć tylko
na komercyjnych zasadach - tak jak w przypadku innych klientów TP".

BTW, pod Operą widzę, że transfer z Lubmana mam na poziomie 25 kB/s - czyli
spory wyjasniono?

http://www.lubman.pl/aktualnosci/index.shtml#1
"Z dniem 1 lutego 2004 r. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
powierza obsługę pozaakademickiej części sieci LubMAN powołanej przez
siebie spółce prawa handlowego LubMAN UMCS Sp. z o.o., realizując tym samym
postulat zwiększenia elastyczności działania operatora sieci w realiach
rynku oraz poszerzenia oferty usług i zwiększenia jej atrakcyjności".

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,