Re: kablówka, webstar - można szybciej?

Autor: rockford (rockford_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 18:55:44 MET

da się

> Nie ma rzeczy niemozliwych.
> A ta akurat nalezy do prostszych w osiagnieciu.
>
> Wojtek

Coż za hipokryzja! Człowieku przecież jesteś administratorem w ICP w
Poznaniu i wypowiadając powyższe stwierdzenie zachęcasz ludzi do
kombinowania, zmieniania konfigów na modemach kablowych (oczywiście ze sie
da) a tym samym przyczyniasz sie do wymiernych strat firmy, w której
pracujesz. Ehhh i to jeszcze wysyłasz z firmojej skrzyniki... Zastanów sie.

rockford