Re: TPNET - POL34

Autor: Mateusz Swatek (mateo_at_site.krakow.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 22:53:00 MET

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości
<CIACH>
> Równie prędko Auchan czy Carrefour będzie płacił dostawcom, że w
łaskawości
> swojej zechcieli wystawić towar na pólkach.
<CIACH>

IMHO zle porownanie
sa firmy ktore nigdy nie zagoszcza na polkach hipermarketow - nawet gdyby
hipermarkety placily fortune

dla mnie jest oczywiste ze Neostrada jest bardzo dobrym produktem - i co
najwazniejsze szeroko dostepnym
ale forma wpolpracy z firma tp jest dla mnie nie do zaakceptowania

wybobraz sobie ze np mam siec ktora docelowo zaopatruje w Internet powiedzmy
10 000 end-userow
ide do firmy CDP czy futuro i mowie, spoko chce miec peer'a z Wami, ale
musicie mi zaplacic 1000zl/mbit poniewaz Wy macie content a ja mam klienta

i nastepna kwestia - lacza tpsa to nie studnia bez dna - moze dojsc pewnego
dnia do takiej sytuacji ze mimo calej tandety obslugi (czasem nawet
okradania) klienta tpsa pozyska jeszcze kilkaset tysiecy neostradowiczow
ktorzy odkryja p2p - osobiscie uwazam ze ich szkielet moze miec problemy z
jego obsluzeniem - tym bardziej ze ten ruch poleci w sporej mierze z uplinki
Ja osobiscie widzac taka propozycje wolalbym peerowac z kim sie da celem
obnizenia ruchu na laczach platnych

--
pozdrawiam,
Mateusz