Re: TPNET - POL34

Autor: Borg (borg_at_spam.la)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 17:56:59 MET

"M. Tankard" <m.tankard_at_g-zeta.pl> wrote in

> mlopaci wrote:
>
> Już mi się podoba - będzie w końcu można oskarżać operatorów osiedlówek
> za dławienie Kaazy i cały QoS w końcu stanie się przestępstwem, wot
> postemp :)

Widze ze nie bardzo wiesz o czym mowisz..
Jestem ciekaw czy byl bys taki madry gdy np siedzisz sobie
i chcesz poczytac newsy, albo sciagnac poczte i nie bardzo
mozesz bo ci sie wszysko slimaczy.. juz cie widze jak przeklinasz
"co to za ch...wy operator.." itd. Bez QoS kazda osiedlowka by
zginela marnie majac takich debilnych userow jak ty, ktorzy bezsensowenie
sciagaja GB danych.... Poprostu marnowanie zasobow...
Dal bym ci na 2 miechy lacze 2400 to potem bys slowa zlego
na swoja osiedlowke nie powiedzial..

A tak na marginesie to dziwie sie czemu sie na ten temat wypowiadales

heh.