Re: TPNET - POL34

Autor: Yacho (yacho_at_100tka_NO_SPAM_.net)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 00:40:38 MET

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownikom Neo (jak i sieci kablowych, czy osiedlowych w których p2p
> stanowi zmorę) bliższy jest Muł, niż Debian.
> A jakby się uparli, to mają ftp.tpnet.pl.

Wg mnie neo to jest najlepsze na co stac przecietnego endusera - to ze jest
to lacze tanie*
nie znaczy ze tpsa moze zrobic 1 wielki intranet - szkoda ze linux nie jest
bliski wiekszej ilosci osob
- zmusiloby to ich do myslenia i pozania choc w malym kawalku tego jak
dziala siec..
Co do P2P - niedlugo wszystko co neostradowicze chca z p2p sciagac wyplynie
z tpnetu
Nie bedzie zrodel ukochanych filmow w tpnecie i co wtedy ? (w tej kwestii
wiem co mowia -
to nie potrwa dlugo - kwestia kilku miesiacy....

*tanie w polskich realiach - w szwecji za dostem DSL 2mbps dn 400 kbit up
cena jest ok 100 zl
(cennik bbb)

100tka.net Admin
  -=Yacho=-