Re: .edu.pl dla mas?

Autor: ROBBO 2 (robbo2k_at_op.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 12:23:14 MET

> Jakie to proste, a swoja droga twoja wypowiedz jest ciekawa krytyka
> uzywania intelektu. Abstrahujac od pozatematu dyskusji, gdy rejestrowalem
> dvd.p,l znajomi pukali sie w glowe "po co ci taka glupia domena,
> zarejestrwal bys lepiej jakas nazwe duzego koncernu".

Widac dobrze zrobiles

> Tak zrobiles.

Cytat prosze

> Oczywiscie, ale w przeciwienstwie do Ciebie uwazam to za rozsadne
> dzialanie policzone na zysk, a nie za objaw cwaniactwa.

Czyli cwane dzialanie. A ktos kto cwanie dziala to ...
Nie wiem czemu ktos przypisuje temu negatywne znaczenie.

> Jezeli nie sprawi Ci to trudnosci, to opisz zasady etyczne, w mysl ktorych
> ten czyn jest niemoralny, bardzo prosze, bo z tego co widze wszyscy
> powinni miec 160 cm, zoltawa cere, identyczny mundurek i rower.

Zasada etyczna mowi domena jest adresem serwisu "o czyms" parkowanie
domen, zakup dla zysku nie miesci sie w
moich kategoriach etycznych.

> Skoro NASK jest firma komercyjna, to niech odda wszystkie publiczne
> pieniadze jakie wzial, zwroci ulgi przyslugujace jberom, zaplaci kary za
> niewywiązywanie sie z umow i odda administracje domena .pl zwiazkowi
> polskich ISP.

NASK nie wzial zadnych pieniedzy publicznych poprostu zostal spolka zalezna
od KBN (bodaj)

Sad rozwiaze spor.