Re: .edu.pl dla mas?

Autor: artur_at__il.pw.edu.pl
Data: Wed 18 Feb 2004 - 12:04:01 MET

>> a to przepraszam :-))))))
>
>A nie ma sprawy

Ciesze sie, ze przyjales przeprosiny :-))

>Artur przynaj to wreszcie ze chciales na tym zarobic bez ponoszenia
>specjalnej pracy.

Oczywiscie, a to ze harowalem, zeby zarobic na kupno domen i oddanie
pozyczek (to bylo ok. 100 tysiecy na poczatek), ze harowalem potem gdy
nask stwierdzil, ze wprowadzi sobie oplaty roczne (kiedys takich nie bylo
- byla oplata rejestracyjna i koniec, ale w ramach uwlaszczania urzedu
sfinansowanego ze srodkow publicznych zostaly wprowadzone; oczywiscie z
dzilanie wstecz)

>Bylo to legalne , mogles tak zrobic czyli potencjalnie duzo kasa bez nakladu
>czyli cwaniak :).

Jakie to proste, a swoja droga twoja wypowiedz jest ciekawa krytyka
uzywania intelektu. Abstrahujac od pozatematu dyskusji, gdy rejestrowalem
dvd.p,l znajomi pukali sie w glowe "po co ci taka glupia domena,
zarejestrwal bys lepiej jakas nazwe duzego koncernu".

>Nie doszukuj sie w moich wypowiedziasz ze nazywam cie przestepca czy jakims
>wyludzaczem.

Tak zrobiles.

>Nie mow ze nie zarejestrowalbys www.gazeta.pl gdyby byla wolna :))

Oczywiscie, ale w przeciwienstwie do Ciebie uwazam to za rozsadne
dzialanie policzone na zysk, a nie za objaw cwaniactwa.

>Powiedzmy ze WEDLUG MNIE srednio moralnym ale w pelni legalnym.

Jezeli nie sprawi Ci to trudnosci, to opisz zasady etyczne, w mysl ktorych
ten czyn jest niemoralny, bardzo prosze, bo z tego co widze wszyscy
powinni miec 160 cm, zoltawa cere, identyczny mundurek i rower.

>Masz pretensje do NASKU o to co sam robisz. NASK jest firma komercyjna i sam
>cwaniakuje jak zarobic i sie nie narobic.

Skoro NASK jest firma komercyjna, to niech odda wszystkie publiczne
pieniadze jakie wzial, zwroci ulgi przyslugujace jberom, zaplaci kary za
niewywiązywanie sie z umow i odda administracje domena .pl zwiazkowi
polskich ISP.

>A UM woli wycwaniakowac domene niz za nia placic co jest naturalnym odruchem
>choc rownie waptliwym moralnie jak dzialania NASKu.

Co jest dzialanie bezprawnym - urzad ma mi sluzyc, na to place podatki, a
nie mnie okradac (pomiejam kwestie dysponowania pieniedzmi z podatkow,
choc i tu nask i um maja szczegolne osiagniecia).