Re: TPNET - POL34

Autor: gtk_at_adm
Data: Wed 18 Feb 2004 - 21:13:13 MET

Dnia 2004-02-18 10:55,Użytkownik fanthom_at_icpnet.pl napisał:

> zalezy od tego jaki masz przekroj uzytkownikow.
> Ja mowie na podstawie danych do ktorych ja mam dostep.

Nie wiem jak Ty ale ja caly czas mam na mysli statystycznego uzytkownika
netu a nie jakies tej albo innej sieci, kablowej, osiedlowej itp.
Pogadamy jak bedziesz zdanie w tej kwiestii opieral na milionie klientow
indywidualnych korzystajacych z internetu.

> Nie wiem, nie mam dostepu do tych danych.

Jakich danych?

> No i raz jeszcze pytam: gdzie niby soc takiego napisalem.
> Nie imputuj mi rzeczy ktorych nie napisalem, bo tego nie cierpie !

<Pine.LNX.4.44.0402180019110.7932-100000_at_icpnet.pl>
"2950 zl za 10Mbps to wychodzi +/- 148zl zza 512kbps"
porownie ceny za lacze 10Mb/s w manie = 20xneostrada 512 kb/s

Dalej napisales:
"NEO za 149 jest OK, ale juz dostep przez MAN'a za te same pieniadze nie ?"
Co w przelozniu jest porownaniem kosztow lacza o predkosci 512kb/s dla
kowalskiego z kosztami dostarczenia dostepu o tej samej przepustowosci
firmie np: hostingowej.

Ja tez nie cierpie jak ktos cos pisze a potem sie wypiera.

I jezeli wg Ciebie takie porowanie ma sens ekonomiczny to ja nie mam nic
wiecej do dodania.

--
  Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |