Re: .edu.pl dla mas?

Autor: ROBBO 2 (robbo2k_at_op.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 08:00:41 MET

> Obywatel cwaniakuje na własną ręke, na własną odpowiedzialność, za
> własne pieniądze. Natomiast wspomniane instutucje robią to za nasze
> podatki, wykorzystując aparat utrzymywany w innych celach niż zabawa w
> ciuciubabkę, na luzie bo urzędnik w RP niczym własnym nie ryzykuje.
> I to Ci się podoba? Bo mi nie.

Nie nie podoba mi sie polityka NASKu i wiel innych rzeczy
A uwazasz ze maja zaplacic z twoich podatkow 20 tys Arturowi za odstapienie
?
Jesli UM do spoly z NASKiem moga odsyskac domene za FRAJER to idiotyzmem z
ich strony byloby placic Arturowi.
To ze Artur cwaniacko zagarnal domene to jest blad jaki popelniono w NASKu i
ich zmienionych i niespojnych regulaminach.