Re: TPNET - POL34

Autor: gtk_at_adm
Data: Wed 18 Feb 2004 - 02:16:28 MET

Dnia 2004-02-18 02:02,Użytkownik Marcin Markowski napisał:

> Pieniadze ida na rozwoj sieci, a nie na zasoby umieszczone tam. Dla
> przykladu: czyzbys twierdzil, ze placisz za dostep do serwerow IRC
> zlokalizowanych w tych sieciach?

Irc jest edu czy com?

> Odbilo sie bo TPSA nie umialo przedstawic sensownej oferty i w sensownym
> terminie. Tak jak napisal pan Maciej Stroinski, TPSA do dnia dzisiejszego
> (chociaz juz moze sie umowili) nie przedstawila obiecanej oferty.

Tak jak napisal Konrad Plich nie ma wyjatkow jak ktos prosi o ofere to
ja dostaje, a czy mu sie podoba czy nie to troche inna kwestia

> Nie umiem teraz znalezc linka (moze ktos go ma?), ale owszem, tyczylo
> sie polaczen telefonicznych. Ty zadales pytanie czy TPSA stosuje praktyki
> monopolistyczne, a ja Ci podalem przykladowa odpowiedz.

Owszem ale pytanie dotyczylo watku a nie calej tpsa

> PS Skoro jestes zadowolonym end-userem uslug TPNET, to dlaczego bierzesz
> udzial w tym watku? Czyzby TPSA placila Ci od kazdego dobrego slowa?

Dyskusja dotyczy styku tpnet-pol34, a nie samego pol34

> PS2 W ogole to zastanawia mnie dlaczego TPSA nie podzieli swoich uslug tak
> jak robia to MANy - w przypadku odsprzedawania lacza dalej bedziesz placil
> wyzsza cene. Gdyby podzielili to i cena takiego lacza dla dostawcy contentu
> bylaby nizsza, to moze by nie bylo problemow w stylu, ze MANy zanizaja ceny.

I co mialby kontrolowac na bierzaco taka firme, kto by sie na to zgodzil?

> PS3 Z mojej strony EOT, bo jakby nie bylo znalazlem ciekawsza oferte (w
> stosunku do innych polskich dostawcow ktorych ceny byly wysokie ze wzgledu
> na utrzymanie bramki z TPNET) za granica.

To tez jest rozwiazanie, najwazniejsza jest oplacalnosc ;)

--
  Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |