Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 22:31:03 MET

Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
kiedy to mlopaci posłał(a) w świat wiadomość
<c0u0d8$eq5$1_at_inews.gazeta.pl>

> Na razie to TP zgasila swiatlo, nie realizujac planow sprzedazy
> Neostrady na rok 2003.
Porozmawiamy, kiedy zobaczę wyniki sprzedaży konkurencji.
A może niektórym liczba abonentów się zmniejszyła?
A może któryś sprzedawał przed świętami kilka tysięcy instalacji dziennie?
BTW, trudno mówić o gaszeniu światła, skoro DSL nadal się rozwija i
przysparza dochodów.

> Pomysl dlaczego nie znalezli zaplanowanej liczby
> klientow na Neostrade z dostepem 512kb/s. Zwyczajenie nikt w tym kraju
> nie potrzebuje 512kb/s do domu (o ile nie udostepnia sasiadom), bo
> zwyczajnie nie ma zasobow dla ktorych warto cos takiego kupowac.
Chello w Polsce i na Zachodzie ma ograniczenie downloadu, podobnie wielu
innych tamtejszych dostawców. Ich klienci nie przekraczają tych
przykładowych 15 GB/m-c. Dlaczego? Czyżby w UE tez nie było zasobów dla
których warto by było płacić za szybsze łącza?

> Przechodzac do popularnych na tej grupie analogii roliniczych, usilowali
> doic krowe (klientow Neo), ale zamiast kupic pasze dla krowy to wmawiaja
> wszystkim, ze za dostaczenie paszy dla ich krowy zaplacic ma dostawca.
Przekaż te przemyślenia Wandzie Rapaczyńskiej. Po co ma Wyborcza kombinować
z ustawami? Od marca to niech kioski płacą Agorze za samą możliwość
sprzedaży Gazety.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,