Re: TPNET - POL34

Autor: Paweł Małachowski (pawmal_at_to-i-tak.niewazne)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 22:20:47 MET

On Tue, 17 Feb 2004, Marcin Markowski wrote:

> Pewni na podobnych zasadach na jakich TPSA tnie komercyjny ruch MANow
> lecacy przez zagranice.

Nie tylko MAN-ów, to ja się dorzucę jeszcze ze sprawą awarii styku np.
Netia-Polpak, chwilkę temu przez Polip temat też przechodził. Ruch między
tymi sieciami poszedł zapasową trasą przez zagranicę. Wspaniale, wszystko
gra, mtr przepiękny. No ale niestety, co z tego, jak NIE DAŁO SIĘ Z TEGO
KORZYSTAĆ? Ja mam Polpak, kolega u którego mam skrzynkę z większością poczty
ma Netię. I niestety, miałem dzień w plecy, bo się komuś uwidziało uwalać
ten ruch na łączu zagranicznym. Po co, skoro i tak wiadomo, że _normalnie_
i tak leci bezpośrednim stykiem, jak bozia Tepsa przykazała?

--
http://rtfm.bsdzine.org/
http://groups.google.pl/