Re: TPNET - POL34

Autor: Bartosz 'Beerman' Mierzwiak (barmierz_at_wytnij-to-post.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 21:38:03 MET

On Tue, 17 Feb 2004 20:17:23 +0100, Janusz - Vahanara <vahanara_at_olimp.gapp.pl> wrote(a):

> Najcenniejszy element w biznesie: czas.
> Siedem lat spokoju - od momenty zaoferowania 202122.

Coz mam skrajnie odmienne odczucia, to bylo 7 lat rzucania wszelkiej
konkurencji kłód pod nogi. Dobitnie o tym swiadcza wszelkie kary
(nieskuteczne oczywiscie) na TPSA nalozone.

> Przez tyle lat TP nie wychodziła z ofertą internetu szerokopasmowego.

I dalej by nie wchodzila. ;> Gdyby nie ta konkurencja, na ktorą tak
psioczysz, ktora zaczela dawac cos wiecej niz zwykly dial-up.
Dopiero w obliczu straty klientow doczekismy sie lepszej oferty ze
strony TPSA. Z wieloletnim opoznieniem.

pozdrawiam, B.