Re: TPNET - POL34

Autor: Adam Paluch (adam_at_bluu.net)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 21:35:40 MET

Janusz - Vahanara wrote:
> Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
> kiedy to Adam Paluch posłał(a) w świat wiadomość
> <c0tsfj$164b$1_at_news2.ipartners.pl>
>
> A może TePsa postępuje tak, jak osiedlowi providerzy i kablówki?
> Też bardzo nie lubi dzielić się produktem? :-p

sluchaj, masz opinie o jednej sieci osiedlowej i twierdzisz ze skoro jedna
jest taka to wszystkie sa takie to troche nie tak ...

> Wiesz ile trzeba zachodu, by w kablówce raz podłączyć do sieci
> notebooka taty, a drugi raz blaszaka dziecka?

niewiem, ale to sprawa kablowek i ich technologii

> Mało to legendarnych opisów zmagań z osiedlowymi sieciami krąży po
> sieci?

patrz wyzej

> Taki tata w odpowiedzi usłyszy: może Pan zmienić dostawcę internetu.
> A tobie (providerowi) też nie radzono, byś zmienił dostawcę? Crowley,
> Pro Futuro, Energis... Mało to ofert na rynku?

ja juz nie daje zarobic TP bo jak bym to dalej ciagnal to by mnie na
taczkach wywiezli

> Nie ma jednej strony białej, a drugiej czarnej.

zgadza sie, a TP nie jest rozowa

--
Adam Paluch <adam_at_bluu.net>
bluuu.NET, Sosnowiec