Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 21:20:18 MET

Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
kiedy to Adam Paluch posłał(a) w świat wiadomość
<c0tsfj$164b$1_at_news2.ipartners.pl>

> sluchaj ... przeslij podanie do TPSA ze chcesz zostac ich rzecznikiem
> prasowym, nadajesz sie idealnie
Advocatus Diaboli do usług. :-)
BTW, dziękuję za uznanie. Miło być chwalonym. ;-)

> zamien moze tylko ten swoj neo wynalazek na jakiegos polpaka a wtedy
> zmienisz zdanie i bedziesz widzial na wlasne oczy te wszystkie "sztuczki" o
> ktorych mowa
> a tu nagle opoznienia bedziesz mial 2s a tu sie modem po stronie tepsy
> zawiesi i sobie troche poczekasz ...
> a to moze "na gorze" stwierdza ze za malo placisz i musisz wykupic jeszcze
> wiecej CIRu itd ...
> no chyba ze pomimo to nadal bedziesz robic pielgrzymki na kolanach ku czci i
> chwale TP ...
A może TePsa postępuje tak, jak osiedlowi providerzy i kablówki?
Też bardzo nie lubi dzielić się produktem? :-p

Wiesz ile trzeba zachodu, by w kablówce raz podłączyć do sieci notebooka
taty, a drugi raz blaszaka dziecka?
Mało to legendarnych opisów zmagań z osiedlowymi sieciami krąży po sieci?

Taki tata w odpowiedzi usłyszy: może Pan zmienić dostawcę internetu.
A tobie (providerowi) też nie radzono, byś zmienił dostawcę? Crowley, Pro
Futuro, Energis... Mało to ofert na rynku?

Nie ma jednej strony białej, a drugiej czarnej.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,