Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 20:17:32 MET

Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
kiedy to mlopaci posłał(a) w świat wiadomość
<c0simr$gnj$1_at_inews.gazeta.pl>

> Zdechly bo utrymanie serwisu w Polsce jest nieoplacalne
Portale odstawiły kopyta, bo nie było komu tej treści dostarczać.
Kowalski licząc każdy impuls na modemie nie interesował się portalami.

> Calkiem mozliwe, ze niedlugo sie o tym przekonasz, gdy jako klient
> Neostrady, zeby dostac sie do kontentu, bedziesz musial wyslac SMS'a
> premium lub zadzwonic pod dowolny numer numer 020.... inny niz 0202122.
Kolejny portal będzie kopał grób?
Nawet msza za portale nie pomoże. :-)

BTW, za jaki to "content" maiłbym płacić SMSami Premium?
Niedługo już nie będę mógł spać po nocach, bo przy liczeniu baranów będę
tylko rozmyślał: cóż takiego cennego tracę w tych skomercjalizowanych
MANach. ;-)

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,