Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 20:43:06 MET

Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
kiedy to ROBBO3 posłał(a) w świat wiadomość
<c0tpts$d9s$1_at_news.onet.pl>

> Masz stale IP obiecuje zablokowac ci dostep do naszych zasobow na twoje
> wlasny zyczenie.
To było by zbyt wspaniałe, by było prawdziwe. :-)

O.K.
Teraz na poważnie.
Muł pracuje wykorzystując kolejki.
Na przykład jestem w kolejce po część pliku na pozycji 4000.
Powiedzmy, że eliminujesz mi 25% ludzi z kablówek z transferem 0,1 kB
upload. Kolejka się po pierwsze skraca. A po drugie, jak już dojdę do
"mułowej lady" to ściągam z "intranetu TPNET" i reszty świata z transferem
5kB/s czy też 10kB/s od jednego użytkownika.
Wiadomo, że w kablówkach itp. p2p jest poblokowane jak tylko się da, więc
wycięcie takich *bezużytecznych* źródeł (0,1 kB/s) Mułowi może wyjść tylko
na dobre.

To gwoli rozwiania złudzeń, że kilkadziesiąt tysięcy Neostradiwiczów
zablokuje 800 102102.

> Zapraszam ze swoim IP na priv.
80.54.172.174 - tylko do jutra, niestety.
Ale możesz zablokować cała zasoby Telekomunikacji. ;-)

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,