Re: serwery czasu

Autor: hubert depesz lubaczewski (depesz_at_depesz.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 16:38:05 MET

Andrzej P. Wozniak wyrzeźbił(a):
> Dołącz do Leppera, kto Ci broni, dziś jaśnie oświecony anarchisto, a
> jeszcze niedawno krzewicielu netykiety?

ej. moment. anarchisto? absolutnie nie. moje poglądy polityczne są
dokładnie odwrotne niż anarchistów. netykiety już mi się nie chce
krzewić - zaprzyjaźniłem się z killfile'em.
natomiast istotne jest to co napisał robbo - robiąc swój serwer ntp
nikomu nie szkodzę - nikogo nie zmuszam do czytania czasu z niego.
wysyłając na newsy potencjalnie zmuszam bo ktoś kliknie w newsa i już.
ale ciężko jest "przez przypadek" dostroić sobie serwer do czasu innego
serwera.
anyway - temat osobiście uważam za zamknięty - nie podobało mi się
jedynie "nie możesz". mogę. dopóki ktoś nie przyjdzie i nie stanie mi
nad głową z giwerą nadal będę mógł. a i wtedy można powiedzieć, że będę
mógł - tyle, że konsekwencje będą ciut poważniejsze niż flame na newsach
;-P

depesz

--
 czaderskie dywaniki do łazienki lub przed łóżko: