Re: serwery czasu

Autor: Andrzej P. Wozniak (usher_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 16:00:54 MET

Osoba podpisana jako hubert depesz lubaczewski <depesz_at_depesz.pl>
w artykule <news:slrn.pl.c33fn0.7r3.depesz_at_master.hq.eo.pl> pisze:

> nie mam nic do ludzi z ntp.org - natomiast fakt, iż oni tak uważają nie
> jest z mojego punktu widzenia żadną wyrocznią. technicznie *mogę*
> postawić serwer ntp z czasem przesuniętym o 33 minuty. zgodnie z opinią
> ntp.org (i twoją i pewnie paru innych ludzi) nie mogę. ale np. zgodnie z
> opinią .. czy ja wiem .. leppera, to pewnie w ogóle nie mogę korzystać z
> sieci, bo rolnicy mają źle.
> depesz

Stawiaj sobie co chcesz i umiesz, pisz na newsy w HTML po karakałpacku,
wysyłaj spam, na złość cioci odmroź sobie uszy...
Dołącz do Leppera, kto Ci broni, dziś jaśnie oświecony anarchisto, a
jeszcze niedawno krzewicielu netykiety?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
  Gdybym nie wiedział, że głupota, to bym pomyślał, że prowokacja.