Re: serwery czasu

Autor: Andrzej P. Wozniak (usher_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 18:46:20 MET

Osoba podpisana jako hubert depesz lubaczewski <depesz_at_depesz.pl>
w artykule <news:slrn.pl.c34dau.ev1.depesz_at_master.hq.eo.pl> pisze:

> Andrzej P. Wozniak wyrzeźbił(a):
> ej. moment. anarchisto? absolutnie nie. moje poglądy polityczne są
> dokładnie odwrotne niż anarchistów. netykiety już mi się nie chce
> krzewić - zaprzyjaźniłem się z killfile'em.

W takim razie mentalność Kalego czy "wolnoć Tomku w swoim domku"?

> natomiast istotne jest to co napisał robbo - robiąc swój serwer ntp
> nikomu nie szkodzę - nikogo nie zmuszam do czytania czasu z niego.
> wysyłając na newsy potencjalnie zmuszam bo ktoś kliknie w newsa i już.

Zapomniałeś napisać o odmrażaniu sobie uszu i wysyłaniu spamu.

> ale ciężko jest "przez przypadek" dostroić sobie serwer do czasu innego
> serwera.

No pewnie. Wystawiając open relay czy open proxy też nikomu nie szkodzisz.
Też nikogo nie zmuszasz ani nigdzie się nie rozgłaszasz...
W takim razie skąd te żale od ludzi, którzy trafili na blacklisty?

> anyway - temat osobiście uważam za zamknięty - nie podobało mi się
> jedynie "nie możesz".

Jeśli Ci się nie podoba, że odpowiedź była uproszczeniem dopuszczalnym dla
pl.internet.pomoc, ale nie dla pl.internet.polip, to nic na to nie
poradzę. Odpowiedź _miała_ być takim uproszczeniem.

> mogę. dopóki ktoś nie przyjdzie i nie stanie mi
> nad głową z giwerą nadal będę mógł.

Nikt Ci nad głową nie będzie stał. Po prostu zapiszą Cię tu i ówdzie,
napiszą o Tobie tu i tam...

> a i wtedy można powiedzieć, że będę
> mógł - tyle, że konsekwencje będą ciut poważniejsze niż flame na newsach
> ;-P

...a wtedy sam będziesz szukał broni, żeby sobie strzelić w łeb.
;-PPP

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
  Gdybym nie wiedział, że głupota, to bym pomyślał, że prowokacja.