Re: .edu.pl dla mas?

Autor: artur_at__il.pw.edu.pl
Data: Wed 18 Feb 2004 - 08:43:37 MET

>W internecie siedze nieco dluzej bo ponad 10 lat wiec nie opisz mi tu
>glodnych kawalkow o przedszkolu

Widze, ze masz problem z czytaniem (to normalne w przedszkolu), pozwol ze
Ci wytlumacze. Zaczales insynuowac, ze wszedlem w posiadanie domen na
drodze przestepstwa piszac "trafila do przyjaciela NASK". Ciesz sie, ze
nazwalem Cie przedszkolakiem, nalezaloby zdjac pasa i wymusic kierunek
przeplywu rozumu.