Re: TPNET - POL34

Autor: gtk_at_adm
Data: Tue 17 Feb 2004 - 09:58:07 MET

Dnia 2004-02-17 09:43,Użytkownik Maciej Wierzbicki napisał:

> Na zdrowy rozum powinno przede wszystkim tepsie - dlatego że ich
> klienci *żądają* contentu z pol34. Ale myślę, że zależy obu stronom.

No wlasnie wg mnie odwrotnie, bo content zazwyczaj nie jest udostepniany
za darmo( reklamy, maile reklamowe, oplaty pobierane w postaci sms)

> Nie. Pol34 powstało po to, żeby wymieniać między sobą a także innym
> pewien specyficzny rodzaj contentu. EDU to się nazywa ;->

Jezeli chodzi o EDU to tak jak napisal Konrad Plich:
"Propozycje ze strony TP S.A. zawierały w szczególności ofertę
bezpłatnego wymieniania ruchu z sieciami akademickimi i udostępnienia
oddzielnych kanałów dla ruchu komercyjnego"

> Pieniądze od państwa idą na EDU, nie na COM. Przyjmij to jako pewnik.

A w jaki sposob jest to podzielone? Stoja obok siebie dwa
routery(edu,com)? styki z innymi operatorami maja osobne sesje bgp ?

> Niewielu. A ilu użytkowników indywidualnych ma taki Exodus czy Level3?
> ;-) (Wiem, że nie ta skala)

Nie ten kraj, nie ten poziom rozwoju

> o2.pl serwowane przez POZMAN to komercja? Bo z polpaku idę tam przez Telię.

nie napisalem ze wszystkie bramki pol34 <-> tpnet, akurat pozman dalej
pcha caly ruch przez telie.

--
  Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |