Re: TPNET - POL34

Autor: gtk_at_adm
Data: Tue 17 Feb 2004 - 09:47:38 MET

Dnia 2004-02-17 08:57,Użytkownik Maciej Wierzbicki napisał:

> Twoim zdaniem. Z ciekawości, dlaczego? Czy dlatego są zaniżone, że po
> prostu stać ich na sprzedawanie usługi po takiej cenie? Czy to pol34 ma
> pozycję dominującą na rynku tak, że można by ich oskarżyć o jakiekolwiek
> praktyki dumpingowe, co Ty zdajesz się czynić?

Twierdzisz ze koszt utrzymania w badz co badz rozwiajacym sie internecie
, 3k zl za 10Mb/s jest faktycznym kosztem na sprzet, infrastrukture?
Neostrada za 150 zl (0,5Mb/s) ma sie nijak do lacza 10Mb/s dla firmy
swiadczacej uslugi dostarczajacej content. Procent wykorzystania lacza
jest nieporownywalny. Az 70% obecnych uzytkownikow neostrady 512 nie
przekracza w miesiacu 5GB sciaganych danych. Policz to sobie ile to
przypada na dzien i pokaz mi taka firme ktora udostepniajac 'content'
bedzie miala dzienny transfer na poziomie tych 70% neostradowiczow.
Porownanie lacza dla klienta indywidualnego z laczem dla firmy jest
mocno nietrafione, wrecz abstrakcyjne.

--
  Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |