Re: TPNET - POL34

Autor: Maciej Wierzbicki (voovoos_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 09:43:32 MET

gtk_at_adm wrote on 2004-02-17 09:34:

> Pytanie komu zalezy na tej jakosci

Na zdrowy rozum powinno przede wszystkim tepsie - dlatego że ich
klienci *żądają* contentu z pol34. Ale myślę, że zależy obu stronom.

> Bo pol34 sciagnal cena uslugodawcow, ktorzy serwuja ten content.

Nie. Pol34 powstało po to, żeby wymieniać między sobą a także innym
pewien specyficzny rodzaj contentu. EDU to się nazywa ;->

> cala siec finansuje z tych oplat
> czy moze wykorzystuje siec akademicka, ktora to zostala zbudowana za
> pieniadze nie pochodzace od klientow manow?

Pieniądze od państwa idą na EDU, nie na COM. Przyjmij to jako pewnik.

> A ilu uzytkownikow indywidualnych ma pol34?

Niewielu. A ilu użytkowników indywidualnych ma taki Exodus czy Level3?
;-) (Wiem, że nie ta skala)

> Jestes pewny ze bramki (komercyjne) tpnet <-> pol34 sa nadal zamkniete?

o2.pl serwowane przez POZMAN to komercja? Bo z polpaku idę tam przez Telię.

--
*   Maciej Wierzbicki * At paranoia's poison door  *
*   VOO1-RIPE   VOO1-6BONE   *