Re: TPNET - POL34

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_gdzies.tam)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 21:42:03 MET

On 2004-02-15, Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl> wrote:

> No wlasnie - korzystam w tej chwili z Polpaku w kilku miejscach,
> w Warszawie. 1 lub 2 Mbps. Czy ktos sprzeda mi podobne lacze tak,
> by sumaryczne koszty miesieczne nie byly wieksze niz z TPSA?

Poszukaj operatorów działających radiowo.
Nie mówię że znajdziesz, możesz mieć pecha z brakiem zasięgu, ale znam
co najmniej jednego operatora który dając łącze radiem w n punktach po
prostu sumuje przepustowość do x mbitów i za to pobiera opłaty. Spróbuj
w tpsa wziąść 2 Mbity rozłożone na 4 miejsca.

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej