Re: TPNET - POL34

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_pm.waw.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 17:47:10 MET

"Yaro" <nie_ma_adresu_at_bo_spam.pl> writes:

> Nikt Ci nie kaze korzystac z tepsy. Podlacz sie do normalego
> operatora, to nie bedziesz musial jezdzic za granice.

No wlasnie - korzystam w tej chwili z Polpaku w kilku miejscach,
w Warszawie. 1 lub 2 Mbps. Czy ktos sprzeda mi podobne lacze tak,
by sumaryczne koszty miesieczne nie byly wieksze niz z TPSA?

Dobry routing do Polpaku nie jest sprawa specjalnie istotna. Natomiast
w ogole dobry routing po Polsce i w swiat oczywiscie jest.

--
Krzysztof Halasa, B*FH