Re: TPNET - POL34

Autor: mlopaci (mlopaci_at_netscape.net)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 16:59:04 MET

> W 1996 roku tepsa ładnie wykończyła providerów dial-up.
> Co prawda nie miałem szansy na stałe łącze ani na ryczałt, ale przynajmniej
> płaciłem tylko za impuls, a nie, jak wcześniej, dodatkową wielokrotność
> ceny impulsu providerowi dial-up.
> IIRC, to ZigZag nawet się o to sądził z Telekomunikacją.

Placisz, ale nie bezposrednio. Oferta polskojezycznych tresci
szerokopasmowych (radio, tv, video) jest blisa zera. Jesli juz ktos
probuje cos takiego robic to szerkopasmowy polskojezyczny "content"
dostajesz jako uzytkownik Neostrady z zagranicy. Za sciaganie z
zagranicy TP placi wygorowana cene francuzom, ktora musi doliczyc do
Twojego abonamentu za Neostrade.
A wystarczyalby peering TP do innych sieci i Twoja cena Neostrady
moglaby spasc, a ilosc dostepnych zasobow wzrosnac.