Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 17:43:50 MET

Nastał nam piękny 16 luty 2004 roku,
kiedy to mlopaci posłał(a) w świat wiadomość
<c0qpc9$eom$1_at_inews.gazeta.pl>

> Placisz, ale nie bezposrednio. Oferta polskojezycznych tresci
> szerokopasmowych (radio, tv, video) jest blisa zera. Jesli juz ktos
> probuje cos takiego robic to szerkopasmowy polskojezyczny "content"
> dostajesz jako uzytkownik Neostrady z zagranicy. Za sciaganie z
> zagranicy TP placi wygorowana cene francuzom, ktora musi doliczyc do
> Twojego abonamentu za Neostrade.
Polskojęzyczny "content" (tfu, co za nazwa!) zawołał Ahoy i odpłynął w siną
dal.
Na żyznych glebach Poland.com też nie chciało nic rosnąć.
A w sadach 4Media przeszczepione internetowe gałązki nie chciały się
przyjąć na garbarnianym drzewie.

> A wystarczyalby peering TP do innych sieci i Twoja cena Neostrady
> moglaby spasc, a ilosc dostepnych zasobow wzrosnac.
Polskich treści nie było przez tyle lat, nim pojawiła się Neostrada, więc
trudno za ich dalszy brak TP obwiniać.
Jedyne co by wzrosło, to abonament - gdyby Telekomunikacja nie trzymała za
mordę kolejnych chętnych do nadgryzienia tortu - o kilkadziesiąt procent na
korzyść pięćdziesięciu organizacji chroniących interesy autorów i twórców
"I am the polish content".

> Oferta polskojezycznych tresci
> szerokopasmowych (radio, tv, video) jest blisa zera.
Przy okazji widzę, że też jesteś zdania, iż nie doczekam się informacji
jakie to słodkie frukta leżą niedostępne po stronie POL-34 i podpiętych do
niego kablówek. ;-)

P.s.
Nikt już nie pamięta, co robił z ASKami PiKNet dwa lata temu?
Jakie ładne podwyżki zaproponował?
Co by nie mówić o TP, to po wyrżnięciu w pień konkurencji dial-up opłat nie
podwyższała, a nawet obniżała najpierw od godz. 22 a potem od godz. 18.

Ja się "Internet Polska" pod patronatem Telekomunikacji nie boję.
A nawet jakbym się bał, to i tak nie mieszkam na odpowiedniej ulicy ani
moja klatka nie ma szczęśliwego numerku, który dawałby szansę na internet
od innego dostawcy.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,