Re: serwery czasu

Autor: hubert depesz lubaczewski (depesz_at_depesz.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 14:35:52 MET

Andrzej P. Wozniak wyrzeźbił(a):
> Rozumiesz, że w tym roku mój OE wysłał wiadomość z tematem w innym
> kodowaniu niż treść. Powinieneś rozumieć "nie powinieneś".

wskaż "nie powinieneś" w:
"Nie możesz postawić takiego serwera NTP. Przestań opowiadać o rzeczach,
na których się nie znasz."

przejrzałem dziś (lekko pobieżnie to fakt) rfc of ntp. i tam jest
napisane, że rfc służy do synchronizowania czasu między komputerami,
plus dodatkowo może synchronizować z wzrocami czasu. nie widziałem
nigdzie zastrzeżenia, że "you should't serve NTP when your internal
clock is not synchronized with your nearest atomic clock.". a jeśli ktoś
ma powód by tak robić to jest to jego prywatna sprawda - niezależnie czy
mówimy o internecie, intranecie czy 2 maszynach połączonych skrętką.

depesz